Arkadaşlar 25 günlük bebeğim var sürekli ağlıyor sadece emzirirken susuyor onun dışında sürekli mızmızlanıyor ağlıyor karnı tok altı temiz gazını da çıkarıyoruz ama uyanık olduğu sürelerde sürekli ağlıyor ve zor uyutuyorum normal mi bu durum ilk bebeğim hiç bişey bilmiyorum ister istemez tedirgin oluyorum üzülüyorum ağlayınca bişeyi mi var bir yeri mi ağrıyor elimden bşşey gelmiyor