Bebeğim 10 aylık oldu dün geceden beri hiçbir şekilde yatmadı sürekli ağlama krizleri durduk yere hiçbir şey yokken ağlıyor doktora götürmüştük çok ateşi vardı Ateş i 39 buçuk herhangi bir şeysi yok dedi ama sabah ne yedirsem yani böyle oluk oluk kusuyor sizce neden yani korkuyorum hepiniz bana fikir verin ne olur yaşayan varmı daha dişi de yok bu arada