Selam anneler 9ay 23 günlük kizim var uyku hep sorun oldu 6 aydan sonra cok şükür duzeldi surda 1 yada 2 haftaya kadar gece uykusuma gecerdi 1 yada 2 kere kalkip emer yatagina koyduğumda geri uykuya donerdi bu en fazla 3 krre olmustur 3 ten fazla kalktigini bilmem ama su 2 haftaya yakin gece uykusuna yattiginda saat basi yatim saatte bir aglayarak uyaniyor emmeyi 1 kere istiyor meme veriyorum istemiyor zaten 1 den fazlasini su veriyorum susamadigi icin jstemiyor ama yari uyanik sekilde ordan oraya atiyor kendini dönüp duruyor salliyorum yok yanina yatiyorum yok pis pis yapiyorum yok yook yokkk 2 3 saat geri uykuya donduremedigim oluyor suan tek sorun dis var daha hic diismiz yok surekli kasıyor sert seyler ve soguk seyler istiyor. Ginduz hic bisey yok uyaniklik suresine gore ayarliyorum tam uyumadi gerekn saatti uyuyo 2 uyku yapiyor neden böyle yapiyor anlamadim gunduzde çok cok harekerli bi bebek gece de boyle olunca dun gece caresizlikten oturup aglad8m 😔😔