Rbskckgk Kızlar 3 aylık bebeğim var normalde 90 cc içerdi 1 haftadır 60 cc zor içiriyoum bazende kusuyor ama keyfi falan iyi neden olabilir böyle olan var mı çözüm bulamadım zaten sadece uykuda içiyo çok yıprandım
Zynepulku Rbskckgk benimkide 4 ayşık oldu 2 haftadır öyle surada bekleyeyim 60 grm zorla içiyor bende bi çözüm bulamadım doktorumu kaşık mama başlatacağını söylüyor 😕