kızlar 20 litre tencere alsam bayağı büyük mü işimi görür mü alüminyum alacağım zaten Bir de 30 kilo biber almayı düşünüyorum �nternetten baktım 4 kilo biberden 1 kilo salça çıkıyormuş ben 5 kiloluk bir yapacağım 2 kilo da bir bidona yapacağım?
sizler evde salça yaptınız mı nasıl yapıyorsunuz yapan varsa tarif verebilir mi? 😋