Benim sezeryandan sonra çok ciddi ağrım oldu ayağa bile kalkamadım iğne yapacakları zaman yan tarafıma dönerken bile çok canım yanıyordu doktorum korse takabilirsin demişti taktığımda öyle bir ohh çektim ki anlatamam acayip rahatlattı. Çok aşırı sıkılmadığı sürece bir sıkıntı olmuyor deneyin ve rahatlığı görün 😊