Yasanixxx Kızlar günaydın Adetim 7 gün gecikti 5. Günün de sağlık ocağına kan verdim negatif çıktı gebelik.yok dedi doktor ama ben hala olmadım vücudumda siskinlik var agrılarım var karnımın içi daha acıyor
Efekusunannesi Yasanixxx ne zaman doğum yaptınız yeni doğum yapılan dönemlerde böyle geçikmeler olabılıyor bende de oluyordu ama vi kaç ay sonra düZene girmişti ama önceden düZnliyse kadın doğuma görünün bence içiniz rahat olur hem
Zlm Yasanixxx benimde öyleydi evde test yaptım bende ilaç kullanıyorum geri donmem lazım ilaca iki test yaptım ikiside negatif cikinca başladım ama bir haftadan uzun bekledim olmadım bakalım
sevgikelebegi Yasanixxx stres yaptıysan ondan gecikir veya havalar bu aralar dengesiz sakin ol düşündükçe de gecikir ben geçen ay 1 ay geciktim sonra oldum hamilelik yoksa gecikme olabilir
Efekusunannesi Yasanixxx bayada olmuş önceden düzenliyse yıne görunun doktora erken diye çıkmamıs olabılır kanda yada başka bişey vardır ben oğlumda ilk önce hiç bi yerde çıkmamıstı 4 gün geçikmişti sonra duramadım 10gün sonra kadın doğuma gttım orda öğrenmiştim hamile olduğumu canım hakknda hayırlsı olsn
Zlm Yasanixxx bende pzt gideyim bı kan vereyim içim hala rahat değil sağlık ocağına mi verdiniz kan ben hiç kanla hamilelik testi yapmadım 😁
cavidedmnky Merhabalar benimde 10 aylık bebeğim var adetim 8 gün gecikti bugün test yaptım negatif çıktı ama sizce doktora gitmek için yada test yapmak için ne kadar daha beklemeliyim