Gurbet_kusu Kizlar bugün 16.gun oldu sezeryan olalı bugün kanamam çok oldu ve parça parça bişey geldi düşmedi bacagimin arasında sallaniyor sizce korkmalimiyim doktora gidiyorum ama bayağı panik yaptim