narlinco Merhaba kızlar bebeğim 5 aylık. Hipp combiotic mama kullanıyorum. Ancak biberonu görünce çıldırmış gibi oluyor asla içmek istemiyor. Bu konuda öneriniz nedir? Farklı bir mama ne önerirsiniz?
Buse_efe narlinco o aylarda mama reddi oluyor ekmgıdada başlandıysa mama tatsız gelebiliyormuş bebeğe malesef hipp reddeden bebek diğerlerini hiç istemez 😀