Emir172717 Beş aylık bebeğim sadece mama ile besleniyor alerjik bir bebek herşey çok güzeldi ama iki gündür mama içmiyor biberonu görünce heyecanlanirdi sim tepki bile vermiyor Çok korkuyorum
narlinco Emir172717 merhaba aynı durumdayız. O kadar dert ediyorum ki kendime ağlayacağım neredeyse. Hipp combiotic kullanıyoruz mamadan mı tiksindi acaba diyorum siz ne kullanıyorsunuz? Bizde yeni 5 aylık olduk
Elisa34 Emir172717 ara ara beklerde oluyo meme mama redddi iki hafta önce benim kızım da naptıysam emmiyodu diş cıkarıyomuş o yuzden emmmemiş Bi hafta kadar sürdü hatta bırakıcak dedim çok şükür düzeldi ama her fırsatta almasada vermeye calıştım
Emir172717 narlinco bende Aptamil kullanıyorum cnm laktozsuz bizimki her şey yolundaydı oysa iki gündür içmiyor