Bebeğim en baştan beri emmekle emmemek arasında gitti geldi yeri geldi sağdım verdim. Mama meme geldik bu vakte kadar ama artık sütüm yok denecek kadar azaldı biraz üzüldüm hedefim bir yaşına kadar anne sütü almasıydı. Peki azalan süt geri artıyor mu yada gelmeye devam eder mi?