Benim bebeğim de 3 aylık oldu hala burnundan kusuyor. Doktor çok onemsemedi reflü olabilir dedi. Büyük bir sorun değil anladığım kadarıyla . İlacı bile kendi istegimle yazdırdım maflor diye bir damla o da işe yaramıyor. Zamanla geçiyor diyor çocuğunda yaşayanlar bakalım inşallah