Akasyaa bende de bir hafta once olmusdu, InsaAllah benim yasadigim acilari yasamazsiniz. Acidan bayilmisdim ben. Bir caresi var o da sagmak durmadan. Alarm kuruyordum telefonhmda, her 3 saatden bir sagiyordum. Simdiye kadar devam ediyorum sismesinden korktugum icin. Bu arada meme uclari cok yara oluyo diye ben sagip veriyorum sutu