Yüzüm çilli eskiden severdim ama artık sıkıldım istemiyorum. Ilerleyen yaşlarda da coğalabiliyor. Annemde de var zaten güneş değil sebebi çocukluktan var bende. Aşırı değil T bölgemde var daha çok ama yoğun değil dediğim gibi. Daha önceden çillerim vardı şunu yaptım geçti diyenler varsa neler yaptınız