Kahraman4545 Kaç gecedir böyle akışkanlık mi yaptı anlamıyorum 11 aylık bebeğim. Dis mi desem gündüz bisey yk zorla uyutuyoruz agliyo durduk yere.. ne yapmalıyım .. uyanmadan uyandırsam yine böyle yapar mi acabaZ
twofruits Kahraman4545 aynı saatlerde uyanıyorsa alışkanlık olabilir geri emerek mi uyuyor destek arıyor olabilir uykuya dönmek için
2maviboncuk Kahraman4545 Demin ki postun aynısı 😊 bu bi dönem gibi Neşet sanırım bebeklerde uyandığında tepki verme ışığı açma konuşma hiç benim oğlan 2saat direnmişti bu şekil uyumuştu kendi kendine deminde yazdığım gibi geçecek sabır