Pingca Kızlar merhaba. Bebeğim 9 ayına yeni girdi. 2 gündür ne kadar uğraşsamda 2.uykuya yatıramıyorum. Uyumadığı için akşamları aşırı huzursuz oluyor. Sizce de tek uyku için çok erken değilmi? Sizin bebekleriniz kaçıncı ayda tek uykuya geçti?
Ucansupurge Pingca Çok erken canım tek uykuya yaştan sonra geçiliyor 13-14 gibi. Tabi her çocuk özeldir istisnalar olabilir daha erken daha geç gibi ama gene de 9ay bunun için çok erken.
kirmizibasliklikiz_ Pingca 16.5 aylik hala gecmediler. 9 ay cok erken sanki. Uyku saatleri nasil peki
Aselikoommm Pingca of benimki de 9 aylik gece uykunuz nasılsın her gece saat 4 te uyanıyoruz daha da uyumuyor
Haydinn Pingca 13 . ayında ama hala yoruldumu uykusu geldimi ikinciyi yapar tabi uyanmaz direnirse akşama kadar mız mız devam ederiz ☺️
Pingca kirmizibasliklikiz_ işte tek uykuysa 2 saat filan uyuyor 2 uyku uyuduğu zaman toplamda 2 2 bucuk aynı gibi
Ucansupurge Pingca Normalmiş aslında acaba dedim çok mu uyuyor. Çok uyuyorsa erken kaldır diyecektim ama normalmiş
Tugbapoyraz 13 aylık uykusundan kalkınca 2 buçuk ilk uykusundan kalkınca 4 ikinci uykusundan kalkınca da 4 4′5 saat koyuyorum çok işe yarıyor iki uyku yapıyorsa sizde deneyebilirsiniz
Ucansupurge Pingca Bu ara benim kızımda öyle gerçi 11 aylık benim ki 😑 direniyor zorlamiyorum artık bende nasıl isterse artık