Bizden 1 ay küçük bebeği vr 7 aylık yani… Dün çocuk uyumuyor diye sinirlendi ayaklarında yastıkla tuttu hıphızlı salladı ama öyle böyle değil. Ben de beyninde ödem falan olur yapma dedim bana abartıyorsun diyor. Vicdan yaptırdığım için. Neyse orası uzun. Sorum şu: Bebek hızlı sallandığında ne gibi sorunlar olur? Ben mi abartıyorum? Dün arkadaşım 10 dk falan baya sarstı çocuğa bişey olmuş mudur