Deletedmom_62 doktor dedi geçti diyorsunuz da bebeklern 4 günlükken gazı olmazz. Gaz problemi daha sonralar da başlar. Doktoru küçümsüyorsunuz güya. 4 günlük bebeye kendi kafanıza göre ilaç, su, ıhlamur, kimyon vırt zırt hiç bişey vermeyin. Doktora gidin bi an önce kontrol etsin. Daha düne kadar karnınızdaydı o bebe.