Ben yaklaşık 2 ay silikon uçla emzirdim benimde dediğiniz gibi yok gibiydi tutamıyordu ilk zamanlar sarılık olunca hadi kullanayım yeterki emsin demiştim ama silikon uç pişmanlıkmış.. ara ara hep ucu çıkarıp emzirmeye çalışıyordum meme değilde sanki başka bir şeye yaklaşmış gibi basıyordu ağlamayı hep böyle ara ara denedim 10 kere denediysem birinde tuttu belki ondada ayakta gezip emziriyorsam o pozisyonda kaldım çünkü bi kere kaçırdığında meme ucunu bidaha tutmuyordu bunu hep düzenli olarak denedim bi gün şak diye tutmaya başladı tabi ilk günler hep pozisyon veriyordum memeye onun ağzına göre C tutuş pozisyonu beni kurtarmıştı tavsiye ederim şimdi 4 aylık canavar gibi oldu uzaktan görsün memeyi biliyor nasıl tutacağını 😍 ki çocuğum biraz inatçı bi çocuk biz hiç bırakamıcaz sandım silikon ucu biraz uğraşmak çabalamak gerekiyor