Herkese hayırlı günler dilerim 🌹 kızlar kızım yine hasta . eşimin ailesinden cenazemiz vardı yaklaşık üç hafta önce memlekete geldik eşim göreve geri döndü ben biraz kafamı toplamak için annemlerde kaldım .cenazeye gelmeden önce ev taşıdım daha tam yerleşmeden cenazeye geldik memlekete ve sürekli bir şekilde 23 aylık kızımla koşuşturma içindeydim malûm cenaze işleri tahmin edersiniz .annemlere geldim az da olsa dinleneyim diye kızım annemden başka kimsede durmaz çünkü .ben daha sırtımı yere koymadan dinlenmeye fırsat bulamadan kızım yine hastalandı .yaklaşık bi ay önce hastanede yatış yaptık ve o dönemdeki rahatsızlıkları yine tekrar ediyo şuan .allahimin gücüne gitmesin benden daha kötü rahatsizlikla uğraşanlar var ama ben çok yoruldum artık .yürümeye başladığı andan itibaren on güne bir hasta hep sürekli .şuan hasta olduğu için ne uyku ne dinlenme ne yemek yemek hiçbirini yapamıyorum .ishal kusma ateş iştahsızlık.cok yoruldum bana dua edin lütfen