Canım sinir stres yapıp kendini üzme bebeğinde hissediyor bizde öyleydik şuan 38 günlüğüz ilk 2 hafta bende çok çektim ne yaptıysam uyanmadı çok ağladım geceleri 2 saat hırpaladığım oldu uyandırmak için düşün 3 ten 5 e kadar baya uğraştım uyanmadı altını aç biraz ıslat ya da bacaklarının kalçayla birleşim yerini iyice ov oralardan da rahatsız oluyolar ayaklarını gıdıkla özellikle ben hep öyle yaptım canı acıcak diye korkma mecbur yapman gerekiyor bebeğin için gıdıklarken narin olma biraz bastırarak kaşıyor gibi yap ağlayana kadar ağladıkları zaman uyanıyolar