Gazlarımız başladı artık. Geçen gün doktor kontrolündeyken gaz ilacı istedim ama zararlılar diye yazmadı onun yerine önerilerde bulundu.
Kiraz çekirdekli kemer iyi geliyormuş diye duydum araştırdım baktım kimi iyi kimi faydasız demiş kullanan varsa yorumlayabilir mi?