Merhabalar oğlum 4.5 aylık. Ne gibi gelişimlee gördüğünüzü anlatabilir misiniz rica etsem. Mesela benim oğlum yatarken bir oyuncağı sağ tarafına düştüğünde sağına yöneliyor bacaklarını da iyice yukarı çekiyor onunla oynarken almak için falan sonra tekrar sırt üstüne geri dönüyor. Aynı şeyi sol tarafına yapmıyor çözemedim. Zaten genelde de sağına çevirip kafasını uyur solunda rahat edemiyor heralde. Usg falan çektirmiştim çok şükür bir sorun çıkmadı boynunda. Onun dışında ellerinden ve bileklerinden tuttuğumda kalkma ıkınması yapıyor kendini sıkıyor kalkmak istiyor oturma anlamında… tabiki çekip iki ğç saniye sonra geriye tekrar yatırıyorum. Arada çığlıklar atıyor bacaklarınla hareketler yapıyor. Eli genel oalrak ağzında damaklarını kaşımaya çalışıyor. Eline ne alsa önce ağzına götürüyor. Bazen çok huysuz oluyor 4. Ay atağı olarak okumuştum. Kakasını bazen 1 bazen 2 bazen 3 günde bir yapıyor değişiyor her gün yapar diyemem. Doktorumuz ek gıdaya 6. Ay da başlalayavağız tadımlarla dedi henüz daha erken 6. Ayı ek gıda için uygun buluyorum dedi. Bu ay anasağlığındaki 2 aşımızı vurulduk ve demire başladık günde 10 damla demişti özel doktorumuz o şekilde veriyorum. Eylülde de rota aşımızın 2. Dozu var Allah yardımcımız olsun ilkinde çok aşırı zorlanmıştım ateş ve inanılmaz huzursuzluk yapmıştı gecem gündüzüme girmişti. Bazen kendi başına oynarken ben işlerimi yapmaya çalışıyorum ama bazen ben odadan çıkayım ağlamaya bağırmaya başlıyor. Onun dışında havalar çok sıcak olduğundan doltorumuzun önerisi ile az da olsa her gün şaşal cam şişe su veriyorum. Kucağıma aldığımda kısa süre oturtur pozisyona getiriyorum bakınmayı seviyor en fazla 5-10 dk o şekilde tutmaya çalışıyorum ama kendi zaten daha erken geriye doğru itiyor yani uzanmak istiyor zorlamıyorum. Her gün bir defa yüz üstü yatırıyorum önüne oyuncaklar koyuyorum anlatıyorum o şekilde zaman geçirmesi için kaslarının gelişimi için kafasını daha iyi tutması için… bizde durumlar böyle anneler aklıma geleni yazdım sizde nasıl ☺️