Merhaba arkadaşlar kızım 2 ay 19 günlük ve boynunu tutamıyor. En geç 3. Ayında tutması gerekliymiş internetten okuduğum kadarıyla ama bizimkisi hiç oralı değil. Prematüre doğdu ondan mı acaba diye düşünüyorum ama bir yandanda korkuyorum. Prematüre bebek anneleri biligilendirebilir mi? Sizin bebeğiniz boynunu ne zaman tutabildi?