Crnkyr Kızlar ilk 3 gün kahverengi akıntı vardı arkasından oyle bir adet oluyorum ki taşıyor resmen hamile kalmadan önce bu kadar kanamam olmuyodu asırı sizde ilk adet nasıl oldu
Miko Crnkyr ben doğum yapalı 3.5 ay oldu henüz geçen hafta oldum regl.. inanılmaz dediğin gibi bir yoğunluk yaşadım 😁 ama çok şükür ağrım olurdu önceden bu sefer olmadı 🙏🤭
Adamomm55 Crnkyr 50.gün regl oldum şuan 2.reglimdeyim ilk 3 gün aşırı kanamam geliyor normal olduğunu düşünüyorum sonuçta belirli bir süre regl olmakdık
Busefee Crnkyr Benim doğumdan 2 ay sonra oldu aynen dediğin gibi 2 gün kahverengi akıntı sonra durmadan geldi. Ama benim doğumdan sonra kanamam çok olmamıştı ben o yüzden diye düşünmüştüm
Minikleblebi Benimki de çok yoğun ve parçalı olmuştu doktora gittim normal demişti ama yemenize dikkat edin kan ilacınız vardır mutlaka kullanın çok güçten düşüyor insan