Kızlar oğlum 3.5 aylık 2 gündür öksürüğü başladı.. bugun doktora götürdüm bir sorun olmadığını söyledi her hangi bişeyde yapmana gerek yok dedi ama çok üzülüyorum o öksürürken.. gece gündüz farketmeksizin 5 6 kez öksürüyor.. sizde ne yapmam gerekir.. geçende terlemişti dışarda muhtemelen ondan oldu sanırım