Aleyemir Kızlar 6 ay oldu doğum yapalı hala regl olamadımne yapmam lazım ne içsem olurum artık olmak için dua ediyorum
Wanderlust Aleyemir 11.ayda oldum hic birsey icmeyin emziriyorsaniz 1 yila kdr olmamak normal daha 6 ay olmus zamni gelince olursunuz
lceLady Aleyemir oluncada olmasaydım diceksiniz. Çok şiddetli ağrılar oluyor 😒 o gibi durumlarda sıcak su torbası koyun cok iyi geliyor
Maviimm lceLady ben de tam tersi ağrım azalmıştı çocuktan önce kıvranırdım doğmdan sonraki ilk reglim çok güzel geçti
Melikmoms Bende lohusalığım bittikten 1 2 hafta sonra oldum ama ikinci gecikti eski döngüme göre olmam gereken gün leke geldi sonrası yok doktora gittim gebelikte yok. Yani gecikmesi ve olmaması normalmiş doktor öyle söyledi bekleyin endişe etmeyin
Rukiye19 Aleyemir benimde 10 ay olmuştu yeni oldum doktor emzirdiğin için geç olunabiliyor demişti 1 buçuk yıl normalmiş korkma😊