Kızlar merhaba 5 aylık oğlum kaldırdığımız zaman ayaklarının üstüne basmıyor hiç basmıyor değil canı istedi mi bir iki sn duruyor sonra dizlerini kırıyor aynı durumda olan varmı normal mi değil mi uzanırken çok hareketli ayakları çırpınıyor kaldırıyor ağzına sokıypr falan ama basma konusunda tembel sanki biraz kafama takılmaya başladı doktora götürsem mi bilemedim sizce ?