Zece1 bide benim alt komşu yaşlı teyze erken yatıyor bana bebeği şikayet ediyor uyumuyor ses yapıyor bizi de uyutmuyor diye 🥴 halbuki elimden geldiğince engellemeye çalışıyorum ses yapmasını. Bide benimki uyumak istemeyince gerçekten ne yaparsam yapayım uyumuyor kendisi ne zaman isterse. Bende akışına bıraktım artık