Oglum 19 aylık. Bazen günde 3 kez bezini dolduruyor. Kaka yapiyor yani. Acaba cok mu yediriyorum diyorum normalmi bilemedim. Kilosuda fazla 17 kg boyuda 88 cm. Ama hantal bi cocuk degil asırı hareketli. Hala daha emiyor ve sutte baya geliyor cok sık emdigi icin.
Sizde durumlar nasil merak ettim ?