Hayirli aksamlar can anneler 🤗 bebegim 14 aylik bir süredir yürümeye calsiyor hatta korkusuzca hızlı adımlar atmaya calsiyordu ki korktuğumuz başımıza geldi o kdr temkinli olduğumuz halde yürürken 2 defa canı acıyacak şekilde düştü o gün bu gündür o gözü kara çocuk gitti yürümeye korkan,yürürken asla elimizi bırakmayan cocuk geldi çok ama çok zorlu bir süreç geçiriyoruz oyunlarla sakince aramızda yürütme cabalarimza yanıt vermiyor ağlayıp bir yöne atiyor kendisini bunun gibi bir durum yaşayan var mı acaba daha ne kdr böyle elimizi tutup yürüyecek?? Bağımsızlar oynamasını yürümesini istiyorum artık benim için hem üzücü hemde çok yorucu 😔