Olmazbebek
Sabah bir litre suyla başlıyorum ya sirkeli ya da limonlu daha sonra 11 de kahvaltı yapıyorum eğer açlık çok hissedersem kahve içiyorum bastırıyordum açlığımi yumurta zeytin peynir domates klasik kahvaltı işte tabi yumurtanın altarnetiflerini kullanıyorum ya krep menemen omlet tarzı gibi yani ekmek tuketmiyorum yanında kuşburnu ve ıhlamur çayını içiyorum bu kilo vermede çok yardımcı inaninki ara öğün gerek duyarsan yaparım meyve kuruyemiş diyet bisküvi vs.aksam 6.30 da kapanışı yapıyorum evde ne pistiyse makarna pilav şekeri tamamen çıkarttım bazen şeker krizi girince hurma tüketiyorum
💐4 litre suyu mutlaka içerim
💐40 dakika Leslie yapıyorum
💐Bir fincan yeşil çay olmazsa olmazim böyle işte
Evlenmeden önce 35 kilo vermiştim bu sistemle şimdi doğum kilolarını vermede inşallah anlatabilmisimdr💐