bebekece ben hayatım boyunca yesem bile kilo alamayanlardan oldum, kilo alamadığım için doktora diyetisyene gider kan tahlili yaptırırdım, hamilelikte de toplamda 10 kilo aldım, oğlum 11 aylık ve doğum öncesi kiloma daha yeni ulaşabildim sayılır hatta daha 2-3kilo fazlam var, ama hiç dert etmiyorum çünkü emziriyorum ve emzirdiğim için sütün azalmaması için ekstra kaloriye ihtiyacım olduğunu biliyorum. Yani demem o ki her bünye farklıdır, sizin bebeğiniz daha çok küçük ve emzirmek mesaisi hiç bitmeyen bir iş gibi, bence önce kendinizi tebrik edin, yavrunuzu büyütmenin keyfini yaşamaya çalışın, kilo bir şekilde verilir ama bu günler bir daha geri gelmeyecek 💓💓