Anneler iyi geceler. 3,5 aylık kızım var. Ona mont ve ayakkabı almak istiyorum. Seneye çok zamlanacağı o kadar belli ki. O yüzden şimdi mont ve ayakkabı almak istiyorum ama bu sene de giyebilsin istiyorum 😂 yani Aralık Ocak Şubat Mart ta felan . Seneye 1,5 yaşına geldiğinde de giysin istiyorum bu mümkün mü ? Kaç yaş almam uygun olur ? Bir de ayakkabı da kaç numara olur ?