Zehraoztrk Merhaba kızlar 14 bebem var 3 yaşına girmeden tekrar gebelik düşünüyorum. İlk bebem makat gelişti bu yüzden sezeryan oldum. 2. Yi normal istiyorum aranızda yaptıran varmı fikirlerinize ihtiyacım var