3yasakadarsifirekran Kızlar selam oğlum şu an 8 ay 11 günlük 11 kg ve 76 cm mont alacağım sizce 12-18 ay mı almalıyım ? Yoksa 18-24 mü aslında seneye de giyebilsin istiyorum 😅
bidemir 3yasakadarsifirekran Kışın giyeceği için 18-24 almak mantıklı olur . Hem kilosuda gayet iyi maşallah 🌸
lceLady 3yasakadarsifirekran O aylarda 2-3 yaş mont almıstık. Kaban gibi duruyordu böyle dizden az aşağıda olurdu.Seneyede giyer diye.Sanırım sımdı tam olur 1 yaşındayız :)
3yasakadarsifirekran bidemir evet bende hem biraz salaş olsun istiyorum düdük gibi durmasın üzerinde😀