adenmoms Gerçekten işe yarıyor mu yoksa batıl bir inançmı. Alıp almamak arasında kararszmm sizce gerek var mı , diş dönemi icin düşündm. Kullanann var mı
minnakin_annesi adenmoms almayın. hem boğulma tehlikesi var hem de boncukları kırılabilir ve bebeğiniz yutabilir. şifa Allahtan.
elifdedim adenmoms öf ben daha kırklıyken güya gazınada iyi geliyo uykusunada diye aldım afedersiniz de bi boka yaramıyo diş dönemindede takmadım kızım hiç anlamadan ilk dişini çıkardı bile çok şükür bencede boş para nazar için okuyun diş için gaz için ilaçlalar var her şeyin bi kolayı var yani