As93 Merhaba, 9 aylık kızım alerjik sütüm azaldığı için mama kullanmak istiyorum. Doktorumuz bu iki mamayı önerdi kullanan memnun kalan var mı . Daha önce aptamil pregomin as kullandık ama kızım sevmedi içmedi. Bu iki mamanın tadıda kötü mü acaba
BoranSelcuk As93 oğlum ilk doğduğunda presyneo kullanıyorduk kutu bittikten sonra internet dahil olmak üzere oturduğumuz şehirin altını üstüne getirdik fakat hiç bi yerde bulamadığımız için normal aptamile döndük kullanırken de hiç Bir sıkıntı yaşamadık benim oğlum sevmişti tadını
Aseltosanne As93 benim kızımında süt alerjisi var aptamil pregomin as kullanıyoruz fakat prosyneo alerjik mama değil bağışıklığı güçlendiren probiyotikli mama diye biliyorum onu nasıl kullandınız ?
As93 Aseltosanne kızımın diyetini açtık çok şükür bağırsak tepkisi vermedi. O yüzden doktor bu mamayı deniyelim demişti sonra tekrar doktorla görüştüm ve normal mama denemeye karar verdik. Bir sorun olmadı şuan anne sütü yetmeyince mama kullanıyoruz