Hamza12 benim oğlum da basmıyordu hatta betona falan bastığında değdiği an ağlardı çekerdi ayağını birkaç kez denedik ama sonra vakti geldiğinde elbet basar adım da atar dedik 8 aylıkken basıp adım atmaya başladı her bebek gelişimi farklıdır bence kendinize dert etmeyin 😊