Merhaba. 20 günlükken kardeşimin düğününe gidememistim malesef hem ben hem bebeğim yolculuk yapbilecek durumda değildik (Ankara dan Antalya ya). 50 günlükken bayram tatiline gittik. Gece uykusuna yatınca çıkmıştık. Normalde 5 saatte gittigimiz yolu bebekle yedi sekiz saatte gittik. Hem hız yapamadık hemde ihtiyaçlar için fazlaca durmamız gerekti. Neyseki bebeğim sabah uykusundan uyanmadan yolculuğu tamamlayabildik. Bebek icin yorucu oldu ertesi gün full uyumuştu gece uyuamamisti düzeni bozuldu. Ben arabada uyuyamadim bebeği kontrol etmekten, ertesi gün ailelerle hasret gidermekten, ertesi gece bebek uyumadindan. Kısacası iki gün zombi oldum. Sadece aile ziyareti olsaydı o eziyete katlanmazdim. Kendimi toparlauince eşimle bebeğimle her akşam çıktık gezdik. Ankara da yaşayınca denize hasret kaldigimizdan gezer aciliriz diye göze alabildim açıkçası. 14 saat çok uzun bi yol. Bebekle daha da uzayacaktır. Ben göze alamadım acikcasi