Busrabsr muhtemelen dişten. benimki de 8 aylık. bebeğimin ateşi de vardı doktora götürdük. kendi doktoruna yazamadım devlet hast götürdük. her şeye baktılar sebep yok hemen orta kulak dedi, antibiyotik başladı. emin mısınız diye kaç kez sordum doktara. meger çocuğum korona imiş. ve kendi doktoru kitabı olarak söylüyorum 2 yaşına kadar orta kulak olmaz dedi. boşa antibiyotik aldı kuzum.