aysenur01 Arkadaşlar Doğum yapalı 2 ay oldu korseyi çok az takabildim dikişler açısından sıkıntı oldu ve olan ödemi de aşağı itti korse iyice sarktı karnımı görmek istemiyorum zira kara ve çatlaklıklarda Beri tarafta şimdiden sonra fayda görebileceğim bir korse Öner’in ya da mekik mi çekeyşm bi zararı olur mu
sabirsizbebek15 aysenur01 ayva çekirdeği bulabilirsen jel yapıp sürdüğünde hem sıkılaştırıuor hem çatlakları azaltıypr