elifsaricam Merhaba, arkadaşlar oğlum 8buçuk aylık 4aylıktan beri sma optipro kullanıyoruz. Annem bugün yanlışlıkla sma iyi geceler almış. Aralarındaki farkı bilen var mı acaba? Ya da comfort gold gibi çeşitleri de var bunlar arasında ne fark var?
Saaki elifsaricam merhaba optipro anne sütü ile beraber veriliyor , comfort sadece mama ile beslenen bebeklere veriliyor ben bunu çok araştırmıştım bu şekilde daha faydalı oluyor ama karışık olarakta kullanilabilir tabi , iyi geceler maması hakkında bilgim yok