Umay3840 Tatlış anneler bebegm 2 haftadır evde yürüyor ve artık dısarı cıkrmak ıstyrm ama tereddutm var acaba ayakkbyla evde yurudugu gibi yürür mu ayakkabı öneriniz nedir vicconn dusunyrm olumlu olumsuz tecrublernızı paylasrmsnz
eylul19 Umay3840 vıcco alıyorum bu ıkıncı aldıgım model.yumusak ve hafıf olan modelını secın.bn oyle yaptım.ılk tuhaf gelıyor tabı evde cıplak yuruduklerı ıckn ama zamanla alısıyorlar ayakkabıya
Umay3840 Minnik1 yumusak tabanlı mı nasıl canm ilk kez alcm bir de evde yurudugu gbı dıssrda yurudu mu ayakkabıda yabancılık cekti mi