16aylik ikiz kızlarım var uyku sorunları var bitanesi erken uyur gece ama sık uyanır salandirir kendini diğeri çok zor uyur ikisini bir park besikde sallamakkdan helak oluyorum sinirlerim zıplıyor köye gidiyorum bezeler hava alırlar diye ama uyumuyolar o kadar uykuları oluyo huysuzlaniyolar ama pusette yada ayakda yatıp.sallanma isdemiyorlar uykusuz kaliyolar uykularını alamiyolar iş daha da zorlaşıyor biyere gitsem ayakda sallayıp uyutamiyorum beşik ariyolar besikde de sallıyorum saatlerce zor uyuyolar salamayi nasıl bırakabilirim bu çok zor onlar için ama salanmadan uyumayı bilmiyorlar ben çok yoruldum bu konuda