Oznuryunus canım kolik olması için günün belirli saatlerinde ağlaması. Bebeğinizin gazı olabilir benim de bebeğimin gazı varken öyleydi. Gaz damlası alıp kullanın ve kolik olmasını engelleyin. Ben 15 günlükken damlaya başlamıştım çok erken vs dediler ama ben başladım iyi ki de başlamışım.