_YanakReisinAnnesii Kuyruk sokumu böyle oldu 2 gündür sadece orasında var ama vücudunda herhangi bir yerinde yok hangisi bu acaba ?
PnarYektaA _YanakReisinAnnesii isilik 15 günlük bebeğiminde 3 yaşındaki oğlumun da vücudunda var büyük oğlumda hep olurdu terlemekten otacı gül suyu kullanıyorum geçiriyor doğal içiniz rahat olsun
tulisvebebisi _YanakReisinAnnesii alerji olsa sırt ve bacakları kızarır isilik olmuş beli terlediyse terde yapar isilik bezde isilik yapmış olbilr farklı bir marka deneyin bence bezi deistirin
Kalkan44 _YanakReisinAnnesii isilik benim bebeğimde bu hafta böyle oldu kolları yüzü sadece sıcaktan dedi doktor bol bol yıka dedi bepeltol kaşıntı kremini verdi
_YanakReisinAnnesii Nazlican bizim genelde boyun çevresi oluyordu 2 gündür burası oldu o kadar da dikkat ediyorum oysa ki 😬
_YanakReisinAnnesii Yasemin3565 tek öyle olsun ya içim rahatladı valla , bebeğim zaten alerjik bir bebek yeni bir besine daha alerjisi olduğunu duymayı kaldıramam heralde 😬
Nebibemustafa Bence de isilik, benim kızımda da oluyo. Her gün bebeğinizi yıkayın. Uzunca duş aldırmak istemezseniz de bezini değiştirirken çeşmenin altında poposunu ve belini yıkayın. Bi de doğal gül suyu önerenleri çok duydum ama denemedim
_YanakReisinAnnesii Nebibemustafa bebeğimi günde en az 2 ya da 3 kere duş aldırıyorum , her bez değişimi de su altında poposunu yıkıyorum ama yine de böyle oldu 2 gündür o kadar da dikkat ediyorum halbu ki 😬
Busra2089 _YanakReisinAnnesii Bende böyle yapıyorum ama yine oluyor yine oluyor poposunda kollarında boynunda bugün doktora sordum yıkayın başka yapacağınız bir şey yok bir şey sürmeyin dedi 🙄 Havalar serinlemeden geçmeyecek sanırım
_YanakReisinAnnesii Nazlican öyle yapıyorum aslında ama havalar çoookk sıcak çok terliyor terledikce de isilikleri artıyor 😬
_YanakReisinAnnesii Busra2089 çok çoğaldığını gördüğüm de ben sadece ılık suyla yıkıyorum şampuan vs kullanmıyorum bir tık daha iyi geliyor sanki
_YanakReisinAnnesii Kucukhobby ben anlam veremedim korktum da açıkçası alerji mi acaba diye , buraya sorayım en iyisi dedim 😂
_YanakReisinAnnesii Kucukhobby daha 1 yaşında bezi de bırakamaz ki 😬😂 artık havaların serinlemesin bekliycez mecbur benim oğlum inanılmaz terliyor çünkü terledikce de isilikleri çoğalıyor 😬