bende geçen gün gittim hemde tanıdık bir marka çok ünlü birisi tepeden tırnağa aldım pişman oldum bana demez mi tüylerin çok ince görmez şimdi bacak,genital,koltuk altını deneyin bari dedim 1. seansım bitti 15 gün içinde dökülecek dedi ama bir belirti yok yaparkende çok acıdı gezdiği her yerde sinek ısırıyormuş hissi gibiydi
ben pişman olacağım gibi ve benimki 8 seansla bitmez gibi