Deletedmom21 Yasminkizik olmaz diye biliyorum çünkü ben aşıdan sonra çok ağladığı için hemşire emzir hemen demişti emzirmişttim
seydaac Yasminkizik ben aşı yapıldığı an emzirmiştim daha aşı odasından çıkmadan. Emzirebilirsiniz bişey olmaz.
Mila01 Deletedmom21 Yasminkizik çok şükür atlamıssınız sorunsuz geçer ınsallah cok agladımı bızımde perşembe günü çok streslıyım çok üzülüyorum tamam sağlıgı ıcın mecbur ama annelık işte😔
Yasminkizik Deletedmom21 GmzSnn ya kayinvalider iste verme diye tutturdu emzirme dedi yani bi saat falan bende sormak istedim . GmzSnn
GmzSnn Süt derken ? FormüL sütmü sağdığınız sütmü? AciL deyince direk baktım ama 😒 aşıdan sonra bebeği aç bırakacak haLiniz yok mecburen doyuracaksınız 🤷🏻♀️
Aselikra Mila01 bizde 1 saat once olduk 2 aylik aşı. Saglik ocagini yıktık 🙈 asılar olduktan sonra kucagima aldim sustu ama şu an sakin birseyi yok:)
Yasminkizik Mila01 sadece iğne yaparken ağladı ama çok değil oda 10 saniye anca sonra sustu şimdi uyuyo . Mila01
Merveedd Yasminkizik büyükler bazen çok şey bildiklerini sanıolar ama akıl var mantık var bişi bilmiyorlar😊
GmzSnn Yasminkizik kayınwaLidenize bebeği açmı bırakacağınızı sorun 🤗 zira aşıdan sonra aç bırakmayı iLk kez duydum siz doyurun bebeğinizi yazık yawruya
Yenianne Yasminkizik Doktor odasında aşı yapıldıktan sonra dışarı cıkıp hemen verebilirsin bu bana serum giderken yemek yiyebılırmıyım dıye soranları hatırlattı😊