BusUgUr oglumuz01 benimde var 1lt lik cam şişelerim. Bebeğime yoğurt yapmak için aldığım günlük sütlerden kalma. Kuru bakliyatlık yaptım onları sıraylada dizdim koydum kiler dolabına çok da güzel durdular.
oglumuz01 Ucansupurge çok mantıklı ama kavanoz kapakları gibi değil bunun kapağı keşke öyle olsaydı kışlık meyve suyu yapardım
Ucansupurge oglumuz01 süt şişelerin var benimde içlerine tarhana vs koyup kilere kaldırıyorum bende 😅